تامر فرج افتخر بماضي وحاضر بلدي


أعلن النجم تامر فرج عن إعجابه وفخره بافتتاحية طريق الكباش الجديد الذي افتتح منذ ٤ أيام في حدث مهيب ورائع يدل على عظمة الحضارة المصرية، وكان رأي فرج متأخر بسبب مروره بوعكة صحية ترتب عليها عدم مشاهدة للحفل. 

 

ولكنه أبدى إعجابه بعد مشاهدته للحفل وعلق على صفحته الخاصة عبر موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك رأيي وعلق تأخرت فى إعلان رأيى فى احتفالية افتتاح طريق الكباش لأنى للأسف ماشفتهاش يومها لأن فى نفس التوقيت دكتور العلاج الطبيعى كان بيعمل احتفالية فى ضهرى إصابته بانزلاق غضروفى أثناء الانتهاء من تصوير الانسه فرح. 

 

واضاف أنا لما بيحصلى إصابات أو أمراض مابحبش اقول وانشر على السوشيال ميديا، عشان الحاجات دي بتتنظر، المهم كان لازم استنى واتفرج على الاحتفالية بايته عشان اقول رأيى الحقيقي و ما كتبش اى حاجه وخلاص بناء على كلام الآخرين، والحمدلله أقدر أقول انى فخور جدا جدا ببلدي و بتراثها و بولادها وانبهرت باللى احنا نقدر نعمله لما بيبقى لينا مزاج وإرادة حقيقية. 

 

وأضاف دلوقتى الواحد مش بس فخور بماضي بلده العريق، لا ده كمان يقدر يقول انه دلوقتى فخور بحاضر بلده المنبئ بمستقبل مشرق، تحيه لكل عقل خطط وكل أيد نفذت وياريت الاحتفالية دى تتكرر كل سنة وتبقى موسم سياحى زى رأس السنة والأعياد و الناس تجيله مخصوص من بره ومن جوه.

 

شاهد أيضاً

محمد ثروت لـ«العاصمة NCN»: كثيرون يشبهون «شكيب» في محاكم الأسرة.. وأعتبر نفسي تلميذ سمير غانم (حوار)

• ردود الأفعال على السوشيال ميديا أسعدتني.. ومحظوظ بنجاحي في شخصيتين مختلفتين • أتغاضى عن …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.